Finale in China: wie worden de 6 Pambassadors? - Reisverslag uit Schoorl, Nederland van Annelijn Steenbruggen - WaarBenJij.nu Finale in China: wie worden de 6 Pambassadors? - Reisverslag uit Schoorl, Nederland van Annelijn Steenbruggen - WaarBenJij.nu

Finale in China: wie worden de 6 Pambassadors?

Door: wnfannelijn

Blijf op de hoogte en volg Annelijn

21 September 2010 | Nederland, Schoorl

Vanmiddag stap ik in het vliegtuig naar Chengdu. Overmorgen worden de 12 finalisten met een ceremonie onthaald en start de training van een week. Ik krijg praktijkles (panda's verzorgen) en theorie (lezingen over pandabescherming in het wild). Op 29 september is de finale op de Chinese televisie en worden de 6 Pambassadeurs gekozen. Komende week zal ik via Facebook mijn belevenissen met jullie delen in tekst & beeld.

Op www.pandahome.com/en/ kan je kennismaken met de andere 11 finalisten.

  • 21 September 2010 - 08:47

    Jorien Quirijnen:

    Hoi Annelijn,

    Je flikt het gewoon! Én geheel terecht! Ga heel erg genieten en ga het helemaal maken voor moeder aarde. Zoals jij het verwoord gaat iedereen mee.
    Liefs,
    Jorien

  • 21 September 2010 - 09:53

    Jinne:

    Annelijn, wat supertof!! Ik ga je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelijn

Van 21 tot en met 29 september doe ik mee in de internationale contest voor Pambassador (pandaverzorger & panda-ambassadeur) voor Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding, georganiseerd door onder andere het WWF. Mijn avonturen houd ik dagelijks bij op dit weblog.

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 52025

Voorgaande reizen:

21 September 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: