Echte panda's! - Reisverslag uit Chengdu, China van Annelijn Steenbruggen - WaarBenJij.nu Echte panda's! - Reisverslag uit Chengdu, China van Annelijn Steenbruggen - WaarBenJij.nu

Echte panda's!

Door: wnfannelijn

Blijf op de hoogte en volg Annelijn

23 September 2010 | China, Chengdu

Na alle pluchen panda's waar ik tot nu toe onder bedolven ben (ze staan tot op mijn hotelkamer) heb ik vandaag kennisgemaakt met de echte panda's. Wat zijn ze leuk!!! Bekijk de filmpjes op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=WmfXrpJNSZQ
http://www.youtube.com/watch?v=Ijac_U0wO0U
http://www.youtube.com/watch?v=sqBOUdhRGoA

Je kunt op youtube ook zoeken via #pambassador_annelijn

  • 23 September 2010 - 20:04

    Annemarie:

    Volgens mij ga jij een waanzinnige tijd beleven daar met die maffe (censuur!) chinezen. De panda's zijn werkelijk prachtig. Beetje lui ook :-)

  • 23 September 2010 - 20:17

    Barbara:

    He lieve lijn,

    Klinkt erg spannend (en chinees!). Had graag meegekeken op het plein! ;-)
    Veel plezier en lekker genieten!

  • 24 September 2010 - 05:22

    Oebele:

    Lieve Annelijn, wat ben ik onder de indruk zeg en blij dat ik ook 10 stemmen heb uitgebracht op je! Volgens mij wordt je een van de zes. jij bent de beste!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelijn

Van 21 tot en met 29 september doe ik mee in de internationale contest voor Pambassador (pandaverzorger & panda-ambassadeur) voor Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding, georganiseerd door onder andere het WWF. Mijn avonturen houd ik dagelijks bij op dit weblog.

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 52022

Voorgaande reizen:

21 September 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: